onsdag 1 september 2010

1:a september...

...är det idag. Hur gick det till? Känns som om augusti försvann och helt plötsligt är det höst! När hösten är som den har varit denna veckan gillar jag den verkligen! Klarblå himmel, strålande sol, frisk kylig luft - så härligt! Hoppas det håller i sig länge!

Förmiddagen spenderade jag i möte, nu ska jag strax iväg på ett litet uppdrag och sedan blir det lunch-spinning. Ska bli skönt att rensa skallen litegrann för där inne råder just nu ett smärre kaos.

2 kommentarer:

  1. Hemskt vad du är duktig med träningen. Jag är glad när jag orkar gå till affären typ. Försöker ju springa, men vädret ger ingen motivation direkt. Tur att jag köpt en sådan där step-up maskin eller trappmaskin kanske det heter. En sån där liten man går på iaf. Ska bara se till att börja använda den också.

    SvaraRadera
  2. Hihi tack, jag har kommit in i ett bra stim, det är nog det som krävs :) tar jag en längre paus är det förmodligen kört. Såg att du hade köpt en, det är ju grymt skönt att ha träningen hemma! Jag har ju gymmet på jobbet vilket underlättar en hel del! Ha en fin dag!

    SvaraRadera