söndag 5 september 2010

loppisvandring & pubrunda

Hade en mycket trevlig dag igår! Mötte upp min vän tidigt på förmiddagen och startade vår loppis-/antikvandring. Vi gick runt till flera olika ställen och såg så mycket fina grejer. En väska blev det, ska fota den i veckan. Sjukt snygg liten svart väska. Mitt på dagen åt vi en mysig vinlunch på Färgfabriken!

Sen blev det fler vintage-butiker längs hornsgatan och kaffe vid slussen. Efter det mötte jag upp en annan kompis som var i Stockholm på besök. Det blev pubrunda på söder och i gamla stan, mycket öl blev det och sjukt kul att ses igen.

Idag har jag varit ute och promenerat i det vackra höstvädret, tvättat och grejat hemma. Skulle träffat min bror och hans fru också...men det blev inte av, lite besviken måste jag säga, men så är det väl ibland.

Just nu, partiledarutfrågning.
God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar