onsdag 15 september 2010

morgonmöte & lunchspin

Igår vred och vände jag på mitt bord i köket för att få den bästa placeringen. Fotade bordet, de nya skorna och den lilla fantastiska väskan som jag köpte för cirka en vecka sedan på en lördags-second-hand-tripp. Ikväll ska jag lägga upp dem här :)

Nu blir det strax morgonmöte...vi får se vad det har att erbjuda. Vi har en del att gå igenom. Efter mötet ska jag köra hårt på lunchspinningen, känner för att svettas ordentligt idag :)

Ha en fin onsdag allihop!

...Ja just det imorgon får jag ett hemligt paket levererat av min pappa och hans fru. Har ingen aning om vad det kan vara, spännande! I helgen kommer de och hälsar på mig!

2 kommentarer:

  1. Jajaja. Visa upp dina fynd nu! Kommer till storstaden 14-17 okt. Då får vi se till att ta en öl eller tre.

    SvaraRadera
  2. Jajaja, det får vi absolut göra :)

    SvaraRadera