onsdag 22 september 2010

glada hudik och bästa vänner

Tittade på dokumentären om Glada Hudik teatern igår, (teatern i Hudiksvall med normalstörda och utvecklingsstörda som de själva säger.) Vilka fantastiska människor, så goda och så kloka och så hoppfulla! Blev överlycklig när jag insåg att det var en serie som fortsätter på tisdag! Alldeles varm i hjärtat och ett par tårar senare gick jag till sängs och tänkte att fler borde vara lite mer som dem.

Pratade också under kvällen med en av de kära vänner som jag ska besöka i helgen! På fredag åker jag och min pojkvän från varsitt håll med tåget till Västergötland, våra tåg möts i Skövde, för att hälsa på två av mina absolut bästa vänner. En på fredag och sen drar vi alla tillsammans vidare till nästa på lördag som har inflyttningsfest. Jag får vara tillsammans både med min älskling och mina bästa vänner- det kan ju bara bli en kanon helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar