söndag 19 september 2010

bortskämda & nöjda

Sitter i soffan och följer valvakorna på min nya fina TV!

Har haft en supermysig helg med pappa och hans fru. Vi har strosat på stan och myst hemma och pratat och pratat och pratat, vi har alltid väldigt mycket att säga och alltid väldigt roligt :) En kaffekopp på stan och ett vinglas hemma har strukit med, sån är jag haha!

Jag lyckades bra med mitt mål att skämma bort dem ordentligt med mat och vin i överflöd :) De var väldigt nöjda när de åkte hem och det var det viktigaste, att de skulle få slappna av ordentligt!

2 kommentarer:

  1. Tycker det var så fint att läsa om att du blev överlycklig för tv:n och att du verkligen ville ge nåt tillbaks! Inte alla "barn" som gör... De har det bra som har dig att åka o hälsa på kan jag tro :) Kram

    SvaraRadera