torsdag 30 september 2010

höst- och vintermysigt

Igår var det morgonmöte och som vanligt efter mötet är to-do-listan jätte lång! Gick på spinning efter mötet och rensade huvudet litegrann och sen satte jag fart med avprickningenpå listan :)

Efter jobbet gick jag och en av tjejerna på jobbet ut på shoppingtur. Det blev fokus på höst- och vintermysigt. En stickad klänning och lite mysiga strumbyxor och tights :) Efter det gick vi till en mysig restaurang i gamla stan och käkade gott och tog ett glas rött, mycket mysigt avslut på dagen.

Idag inledde jag dagen med en timmes pilates, förbannat skönt! Sen en lång lång frukost och lite fixande och nu har jag precis startat min dag här på jobbet.

Imorgon åker jag till min älskling! JIPPIE!

2 kommentarer:

  1. Låter som om du har fullt upp! Tänk om man orkade hålla igång o träna som du gör.. Men idag ska jag iaf förlänga mitt årskort på gymet :)

    Kom att tänka på dig när jag såg detta, på tal om nåt helt annat! http://www.stockholm.se/Fristaende-webbplatser/Stadsdelssajter/Sodermalm/Soderandan---Det-lokala-brottsforebyggande-radet/Artiklar/Nattknappen/ Smart va? Stor kram

    SvaraRadera
  2. Årskortsförlägning är bra, brukar kosta, vilekt brukar medföra aktivitet :)

    På tal om att jag är sjukt mörkrädd kanske :) hörde om det på radio, riktigt smart! Stor stor kram och ha en härlig helg!

    SvaraRadera