torsdag 16 september 2010

hemligt paket och rösten är lagd

Nu har jag gjort min plikt efter alla valdebatter jag tittat på. Jag har varit och lagt rösten i lådan, nu har jag bestämt mig, det blir nog bra det här :)

Idag har det varit överraskningarnas dag! Jag visste att ett paket skulle levereras från min pappa och hans fru. Hade ingen aning om vad det skulle vara. Mellan 10.15 och 11.30 skulle det komma. Jag vankade fram och tillbaka i lägenheten och väntade nyfiket.

Plötsligt ringer telefonen och jag meddelas att leverans blir om 3 min. Efter 3 min. kommer en kille från onoff in i lägenheten med en sprillans ny platt-tv. Blev så förvånad att jag skrattade honom rakt i ansiktet som tack :)Det hade jag inte trott! Min pappa tyckte helt enkelt att det var dags att kasta ut den lille tjock-tv:n nu som har hängt med så länge.

Imorgon kommer de upp och hälsar på mig. Då ska jag skämma bort dem ordentligt med god middag, vin och uppassning! De är världens bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar