fredag 10 september 2010

mysigt!

Hade väldigt svårt att koncentrera mig på jobbet igår. Det liksom kröp i kroppen hela dagen. Men jag fick en del vettiga saker gjorda i alla fall.

När klockan var 16.10 gav jag upp. Hade precis fått rapport om att tåget var försenat men jag gick i ändå tidigare. Tog en vända på stan och sen stod jag redo på perongen :)

Så mysigt att han är här nu! Vi åkte hem, lagade finfina enchiladas, drack lite vin, myste och prata, prata, prata! Idag slutar jag redan vid 15.15 men kommer nog gå tidigare idag också...en känsla säger mig det :)

2 kommentarer:

  1. På fredagar känns det väldigt ofta okej att gå hem tidigare=)

    SvaraRadera
  2. Åh - verkar som din helg kommer att bli härlig!
    Och som svar på din fråga - Jag dubbar tecknat, speakar dokumentärer, och gör röster i allehand reklamfilmer. Och lite sång på det :)
    Ha en kanonfredag nu!

    SvaraRadera