lördag 4 september 2010

solsidan

Godmorgon godmorgon!

Tittade på Kristallen igår, härligt att hela svesnka folket verkar ha bra humor och röstade fram underbara "Solsidan" till vinnare!

Snart ska jag ge mig ut tillsammans med en god vän och kolla in lite loppisar i söderort. Ska bli mysigt!

I eftermiddag blir det nog en öl eller två med en gammal vän från min tid i Uddevalla. Han hörde av sig igår och skulle till Stockholm, ska bli jättekul att se honom. Det var jättelängesen vi sågs, när vi bodde i Uddevalla umgicks vi massor, vi bodde i samma studentlägenhet.

Imorgon ska jag träffa min käre bror och hans fru som också är i Stockholm. De har lämnat alla barnen hemma och tar en weekend i hufudstaden.

Ha en härlig lördag!

3 kommentarer:

  1. Nu blev jag nyfiken på vilken fd uddevallabo som kom och hälsade på!

    SvaraRadera
  2. Haha, kan just tro det! Ledtrådar, tror han var på din rockfest och han kommer ifrån Indien :) Nu blev det ganska enkelt va?

    SvaraRadera
  3. Åh va roligt att få besök av honom. Sprang på honom på landvetter i somras när vi skulle iväg till grekland och han precis kom hem från sitt långa äventyr. Rolig slump!

    SvaraRadera