onsdag 8 september 2010

skriva skriva skriva

Hade en produktiv dag igår. Var ordentligt taggad efter mitt gym-pass. Synd bara att det jag började med och skulle hugga tag i (en artikel) på morgonkvisten, fortfarande inte är gjort. Hela dagen sprang folk ut och in här och ville ha andra saker gjorda. Ibland är det svårt att prioritera, men idag ska banne mig artikeln bli skriven!

Efter jobbet gick jag och käkade middag på Kulturhuset tillsammans med en go vän (hon som sist vi sågs fixade fotbollsbiljetter)! Det var som vanligt väldigt trevligt och mycket mycket skratt!

Sen blev det hem till Idol och partiledarutfrågning med Maud! Idag ska jag hem och städa och feja litegrann för IMORGON KOMMER MIN ÄLSKLING! kan knappt bärga mig :)

1 kommentar:

  1. Den hemliga vännen kan jag nog också räkna ut vem det är. Skratt och fotboll är ju hennes grej=)

    SvaraRadera