måndag 13 september 2010

ett runt köksbord

Har verkligen haft en kanonhelg! Vi har flanerat på stan, stoppat för eftermiddagsöl, lagat världens godaste höstgryta, druckit mumsigt vin och bara myst!

Second-hand-fyndat har vi också. Ett par grymt snygga skor till mig (stövletter/boots) som kommer upp här kanske imorgon. Självklart en hög LP-skivor till min käre. Ett fantastiskt vackert gammalt köksbord. Ett runt köksbord, så himla länge jag har velat ha ett runt köksbord. Nu hittade vi ett i en liten butik på söder, endast 500:- I detta nu är min pojkvän hemma och väntar på leveransen och jag behöver inte lyfta ett finger :)

En kväll till får vi tillsammans, p.g.a. den fruktansvärda tågolyckan vid Kimsta blev det ombokning av biljetten och min älskling åker istället hem imorgonbitti. Så hemsk hemsk tågolycka, just den sträckan (sthlm-malmö) åker ju jag och min pojkvän hela tiden fram och tillbaka, fy så otäckt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar