söndag 30 maj 2010

vilken helg!

Vi har haft det så bra! Otroligt avslappnande helg mitt ute i ingenstans. På fredagen var vi helt ensamma på hotellet och fick verkligen full service när vi åt middag. Kändes riktigt lyxigt att få skämma bort sig på det viset :) Vi har haft så otroligt mysigt och verkligen rått om varandra!

Kl. 16.00 på lördagen var det dags för bröllop. Kl. 16.00 på lördagen sprack även himlen upp och det blev strålande solsken. Kl. 15.30 insåg vi att vi hade blivit lämnade ensamma kvar på hotellet och att de vi skulle åka med hade glömt oss och åkt. Det blev panik! Vi ringde alla vi hade nummer till, men eftersom de redan var i kyrkan och redo för bröllop var det ingen som hade sin mobilpåslagen, förstås! Vi haffade ägaren av hotellet som i ilfart körde oss till kyrkan och med andan i halsen rusade vi in i kyrkan strax innan det var dags för brudparet att göra entré :) vilken pärs, men vi hann!

Otroligt fint bröllop, härlig stämning, vackert brudpar, trevliga människor, god mat, god tårta, fina tal, massa gott att dricka och en riktigt rolig fest med ett grymt band och gott håll-i-gång på dansgolvet!

Imorgon bitti åker jag till Stockholm!

3 kommentarer:

  1. Låter ju hur gött som helst! Verkar som om ni hamnade på ett riktigt bra hotell också, snällt att ägar'n körde er :)

    Ny vecka och nya tag nu.. Jobbat hela helgen men givetvis börjar man 04.45 på måndagen ändå. Suck. Är dock på ett strålande humör så det ska nog gå bra det här! KRAM

    SvaraRadera
  2. Japp det var helt suveränt :) Nu är jag tillbaka i Sthlm.

    Tidigt tidigt! Men härligt med ett strålande humör, skin ikapp med solen :) Nu ska jag åka hem till min inneboende som flyttade in i helgen när jag var borta :) KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Vilken himla tur att ni hann till bröllopet!

    SvaraRadera