söndag 9 maj 2010

tillbaka!

Hemma igen efter en fullspäckad men riktigt mysig helg!
Har inte träffat familjen sen i julas så det var riktigt roligt att se alla igen!

Shopping med mamma och flera prommenader! Matlagning och umgänge med syskon och gänget och massa lek med syskonbarnen. Min lilla mormor tyckte att jag hade blivit så lång haha växer väl inte så mycket längre skulle jag tro, hon är söt! Datautbildning med pappa :) och mycket skratt och en härlig härlig frukost som man alltid får av pappas fru! Ja en bra helg har det varit!

Här en utsiktsbild på det gråa vädret och alla vindkraftverk (det är typ 10 fast bara 2 syns :) från bilen, mycke farande kors och tvärs har även helgen innefattat!

Nu blir det jobb i två dagar och sen blir det långledigt över kristi flygare. Då ska jag till min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar