måndag 24 maj 2010

uppstart

Go start på dagen! Vaknade till solstrålar som sipprade in mellan persiennen och plockade ihop mitt pick och pack. Klockan 07.00 stod jag på Crosstrainern i gymmet och efter det körde jag en del axlar, rygg, mage, ben. Kände mig otroligt stark :) vilket var väldigt skönt eftersom jag hållt upp en vecka.

Nu puttrar kaffet i fikarummet och snart ska jag smälla i mig frukost, hungrig som en varg nu! Känns som jag har laddat bra inför resten av dagen, vilket är bra då jag har på känn att det förmodligen kommer bli en ganska påfrestande dag (deadline-dag).

Nu Kaffe!!!

2 kommentarer:

  1. Oj så ambitiöst att börja dagen med träning. Jag brukar börja mina dagar med att sova en timme på tåget=)

    SvaraRadera
  2. det är oftast då jag har tid och man vaknar ju till ordentligt, dock hinner jag sova ett tag på tunnelbanan innan jag är framme :) skön cykling ni såg att ha i helgen!

    SvaraRadera