tisdag 11 maj 2010

snabbattackerad

Så himla typiskt! Blivit attackerad av någon form av yrsel/förkylning/ont i halsen. Verkligen attackerad från att ha ökat vikterna på gymmet igår och vara hur frisk som helst idag så slog det till runt två-tiden. Sådana snabbattackerande baciller brukar ju vara bra på att försvinna snabbt också och hoppas verkligen det för som jag har sett fram emot min långhelg hos min skatt! Efter att nu ha sovit i ca två timmar blir det iproppning av mat och apelsiner så hoppas jag innerligt på att det är väck imorgon när jag tar tåget!

Håll era tummar!

5 kommentarer:

  1. Jag har också blivit attackerad. Förkylningen vill sjutten inte ge sig av, varit krasslig och hängig sedan förra onsdagen. Bra trött på det.

    SvaraRadera
  2. Usch sådana som inte ger sig är de värsta! Hoppas du kryar på dig!

    SvaraRadera
  3. Jag är också krasslig! Snörvlar och nyser om vartannat och nu börjar rösten mörkna också.. låter snart som en man, haha

    KRYA PÅ DIG och ha en alldeles underbar långhelg :)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för era hejar-rop! Känns redan bättre, stå i kylan och vänta på tåg idag var väl inte riktigt till bacillernas fördel, men det ska nog ge sig snart!
    Ha en god helg allihop!

    SvaraRadera