måndag 24 maj 2010

frustration, glädje & duvblått

Den här dagen har verkligen svängt som värsta bergochdalbanan. Upp och ner, fram och tillbaka. Den började som jag tidigare skrev riktigt bra, sen har det svängt hej vilt!

Mycket fram och tillbakaskickande av material, mycket frustration över för sent inlämnat material och till sist stor glädje över att man tagit sig i kragen och faktiskt lämnat in sin del i tid. Nu kan mitt layoutande börja på allvar. Gör en katalog över ett företags alla verksamheter och har nu äntligen en överblick över allt material som ska in, nu är det min tur att slita :)

Men, ikväll ska jag bara slappna av i soffan bland mina härliga duvblå kuddar som jag nyligen fyndat. Älskar färgen!

2 kommentarer:

  1. Mornings mornings! Hoppas att det blir mindre "svängigt" idag.. Kör hårt nu med layoutandet! Tidig Forshemsmorgon för mig. Kram

    SvaraRadera
  2. Morron Morron! Tack så mycket för peppet :) Idag blir det köra så det ryker!
    Hoppas du får en härlig dag! Kram!

    SvaraRadera