fredag 28 maj 2010

klänning, bröllop, landet


Äntligen har jag hittat klänningen till bröllopet imorgon! Sprang en sista vända på stan igår, mellan prommenad-tvätt-städ och jobb :) den här finingen blev det!

Har haft sjukt mycket att göra denna vecka, mycket möten, arrangemang och mycket på kontoret. Ska bli otroligt skönt att åka bort i eftermiddag!
Jag ska möta upp min pojkvän på en tågstation ute på landet och sen ska vi ta oss till ett hotell utan dator, tv och sådana moderniteter :) Imorgon kl. 16.00 är det dags för bröllop i en lantlig liten kyrka och sen blir det fest i ett gammalt stenhus, kommer bli en härlig helg!

Ha en fin helg allihop!

5 kommentarer:

  1. Väldigt fin klänning. Perfekt för bröllop och kanske även midsommar!

    SvaraRadera
  2. Ja precis min tanke! Mycket bra att de valt att gifta sig ett par helger innan midsommar :)

    SvaraRadera
  3. Jättefin!! Sitter som en smäck och härligt blommigt tyg.. Marilyn Monroe-modell! Nu har jag intagit jobbet för en jobbarhelg.. Men har haft ett par trevliga dagar med min faster som varit på besök:) KRAM och trevlig helg

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det, tack så mycket!

    Åh vad mysigt det lät, hoppas jobbehelgen gick bra! Vi hörs snart! Kram

    SvaraRadera