onsdag 26 maj 2010

krashlandat i soffan...

...har jag nu gjort. Är så himla trött, det blir defenitivt en tidig kväll i bingen idag. Imorgon börjar jag inte fören 12.00, vilket är otroligt skönt! Då får jag massa skön ensamtid på jobbet när de andra har gått hem på eftermiddagen, då får jag alltid mycket gjort! Måste dock upp och tvätta kl. 07.00 imorgonbitti så det får bli prommenad tills det är dags för tumlaren :)

Eftermiddagen idag har jag tillbringat på stan med en härlig vän! Letat efter klänning (ska på bröllop i helgen) Hittade ingen. Vi gick och satte oss på en uteservering i gamla stan och käkade istället, mycket mysigt!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar den perfekta klänningen en annan dag.

    SvaraRadera
  2. Ja jag gjorde ju det till slut :) Igår, på bild ovan! Ha en fin helg!

    SvaraRadera