onsdag 26 maj 2010

hektiskt & roligt

Hade en otroligt hektisk dag igår men fantastiskt rolig! Åkte hemifrån 07.00 och var inte hemma fören 23.00. Vårt event (löpartävling) gick utmärkt och det blev uppehåll lagom till startskottet. När jag hade fotat mina 348 bilder och klockan var 20.40 var det dags att packa ihop. Åkte till Fridhemsplan och mötte upp min lilla mamma som gav Stockholm ett besök! Vi gick till en restaurang och där bjöds på lax- och räkpasta och ett glas vitt vin. Härlig och mysig avslutning på en lång dag!

Idag har det också varit fullt upp. kl. 07.00 stod jag i gymmet och körde en timme, kändes riktigt bra! Kl. 09.00-11.00 var det dags för planeringsmöte då alla event under nästa år skulle få ett datum. Sen blev det picknick-lunch med kubb. Först nu har jag kommit igång och jobba på allvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar