fredag 7 maj 2010

Hem till byn!

Godmorgon! Gårdagens stadsvandring gick utmärkt! Guiden kunde lugnt följa med sin gäst när han visade henne runt :) haha. På en dag i Stockholm kunde han redan mer om staden än vad jag gör, verkar som om vi har bra turistbåtar och guider här redan så jag sadlar om igen och är nu tillbaka framför dataskärmen.

Vi hade en mycket trevlig kväll, en öl uppe på Mosebacke och sedan käkade vi på ett ställe på Götgatan och en massa promenerande. Härlig solig eftermiddag/kväll!

I eftermiddag åker jag och hälsar på i min lilla hemstad, helgen är späckad så jag ska hinna vara en stund hemma hos alla mina familjer :) blir mys mys mys!

P.S. Precis som jag trodde fortsatte den ändlösa diskussionen om knäckebröd under gårdagens tre-kaffe. Herregud knäcke brödet har ju bara två sidor men det ska då vändas och vridas på till leda :) D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar