tisdag 11 maj 2010

biljaktsnatt

Inatt har jag varit på biljakt (i drömmarnas land alltså:) det var väldigt spännande. Jag var jagad av någon som ville ha ihjäl mig. Min bil pajade och min onde fiende kom ikapp mig. Hällde bensin på hela min bil i hopp om att bränna upp den. Tji fick min fiende då han insåg att jag hade en elbil och enligt mina drömmars regler går de tydligen inte att bränna upp Haha, jag klarade mig!

Nu ska jag fixa kaffe lite tidigare, det brukar glädja de flesta här!

Sista arbetsdagen för den här veckan, lyx!

2 kommentarer:

  1. Hahaha.. Rolig dröm!! Älskar sånt där "elbilar går inte att bränna upp" som enbart gäller i drömmarnas värld. Tur för dig, haha:)

    SvaraRadera
  2. Haha ja visst var det kul! Trots att hela elbilen var dränkt i bensin gick det INTE att bränna den :)

    SvaraRadera