lördag 19 juni 2010

väggslip 07.30 en lördag!

Proppade mig full med diverse kurerande innan jag kröp till kojs. Ringde pojkvännen och sa godnatt, stängde av mobilen (gör jag nästan aldrig) så ingen skulle kunna ringa och väcka mig idag, behöver verkligen sömnen för att bli frisk! Kl. 07.30 tyckte min granne att det var en bra idé att slipa sina väggar! Det tyckte inte jag! Gick och la mig i vardagsrummet istället - men han höll på även här. Det fick bli DN och nyhetsmorgon(bröllopsmorgon) istället.

DN:s lördagskryss, TV & musik samt diverse piller, hostmedicin & C-vitamin kommer prägla min lördag
morgonvy från sovrumsfönstret efter att tidigt blivit väckt av grannen
Regnig utsikt igårkväll

Hoppas grannen jobbat färdigt snart. Det känns något bättre idag men NU vill jag bli helt frisk! Ha en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar