torsdag 17 juni 2010

semesterplanering & halsont

Gårdagskvällen gick åt till att försöka planera ihop semestern. Eftersom jag och min pojkvän bor i två olika städer och har min familj i en tredje stad blir det en del planerande för att hinna träffa alla och för att bara få tid i lugn och ro med varandra. Tyckte att vi hade fått ihop det jättebra men vi blev ändå tvugna att ändra. Jag undrar när man blir såpass vuxen att man får bestämma helt själv över sin semester. Kanske när man släpper lite på samvetet, eftersom vi spenderar mycket helger med att åka och hälsa på varandra blir det nästan aldrig av att vi åker hem och hälsar på min familj, och jag får grymt dåligt samvete om vi inte hinner träffa dem när vi har långledigt. Men nu har vi fått ihop det efter en herrans massa telefonsamtal :)

Idag vaknade jag med halsont (vet inte om det har ett samband med allt telefonerande igår) vi får se hur det utvecklar sig. Vill absolut inte bli sjuk, ska ju på konsert imorgon - Miss Li på Grönan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar