onsdag 23 juni 2010

transport, kungsan, sol, prommenad, packeri

Är fortfarande sprudlande glad över gårdagens inköp. Pratade med transportfirman idag och leveransen blir om drygt 2 veckor. Passar utmärkt, då är min pojkvän här och kan hjälpa till och bära :)

Förutom att jobba och buda på auktion satt jag igår eftermiddag/kväll i flera timmar på en av Kungsträdgårdens alla uteserveringer med en vän. Mycket trevligt!

Idag har det varit ännu en dag fylld av solsken. Så fort det har varit paus har vi rusat ut och satt oss i solen och stekt :) I like! Efter jobbet tog jag en prommenad i solen istället för att ta t-banan hela vägen, vågar inte riktigt börja träna än men lite måste jag få röra på mig! (nästa vecka när rosslandet är borta, då jävlar!) Tror verkligen att solen ger energi, har fått vansinnigt mycket gjort den här veckan.

Ikväll blir det till att packa ned midsommarklänningen i lilla väskan! Imorgon bär det söderut till min älskade! Ska bli härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar