fredag 4 juni 2010

datafri

Igår kväll hade jag en så kallad datafri kväll. Ibland vägrar jag att starta datorn när jag kommer hem, ganska skönt med en sån kväll i veckan eftersom jag in princip sitter framför skärmen hela dagarna på jobbet. Jag tillbringade istället i sort sett hela kvällen på balkongen med en bok, fantastiskt skönt!

Idag är det fredag! Jobbar bara till 14.15 och innan dess ska jag och min chef bli utbjudna på lunch av en säljare. Vi ska till Sjöpaviljongen i Traneberg har jag hört. Har aldrig varit där men det ser kanonfint ut på bilder jag sett, blir nog gott!

I eftermiddag ser det ut att bli picnic och rosé, vi får se vart det blir någonstans. Ser med andra ord ut att bli en riktigt bra fredag!

2 kommentarer:

  1. Mycket roligare att läsa din blogg nu när jag vet vem som gömmer sig bakom=)

    SvaraRadera
  2. Hi hi kan just tro det :) Hoppas du får en finfin helg!

    SvaraRadera