måndag 14 juni 2010

gick vilse

Haha jag fick bevis på min trötthet när jag åkte hem med t-banan idag :)
Var lite åksjuk så jag gick av en station för tidigt för att gå sista biten. Det är bara att följa spåren en kort bit. Jag följde spåren åt det håll som kändes rätt. Plötsligt möter jag ett tåg som är på väg hem till mig, men i min dumhet och i mitt svaga lokalsinne tor jag ändå någonstans att det står fel text på tåget och fortsätter att gå. Gick över en liten backe och får syn på stationen jag passerade innan jag bestämde mig för att kliva av. Det var bara att kliva på igen och åka hem... den rätta vägen haha

När ska jag lära mig att mitt lokalsinne inte är lita på, borde alltid gå tvärtemot min känsla :)

2 kommentarer:

  1. Haha.. Lite roligt tyckte lilla jag:) Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Haha japp, det är ju så att säga jag i ett nötskal :)

    SvaraRadera