torsdag 24 juni 2010

idag bär det av!

Väskan är packad och jag är laddad för helg :) Ska jobba halva dagen och sen ta tåget neråt landet till min älskling!

Ikväll ska vi hem till ett par vänner och ha true-blood-night. Middag och starten av säsong 3, det ser jag fram emot!

Imorgon blir det sovmorgon, sen ska vi göra oss midsommarifina och packa bilen full med rosé och öl för att åka till Båstad på årlig midsommarfest. Vi blir nog runt 20 stycken och de som har stugan fixar all mat och allt fix (vi andra behöver bara betala och städa lite på midsommardagen), så skönt att inte behöva styra och ställa. Det blir nog en bra fest i år också, känns som att helgen har alla förutsättningar för att bli hur bra som helst!

GLAD MIDSOMMAR!!!

1 kommentar:

  1. Låter så härligt allt detta! Tänkte ringa men med tanke på ditt fullspäckade schema så låter jag bli.. Vill ju inte störa mitt i True Blood-night;) GLAD MIDSOMMAR min vän! kram

    SvaraRadera