onsdag 2 juni 2010

blödig & produktiv dag

Jag kommer verkligen sakna alla fikor, vinkvällar, allt vardagligt häng med min vän som flyttade idag. Kom tillbaka! var min spontana tanke när jag kom hem idag. Men så är jag också en väldigt blödig person när det gäller avsked. Men som hon sa till mig, det är ingen som har sagt att avsked ska vara enkelt... och det är ju egentligen inget avsked, blir bara inte så ofta vi kan ses. Men jag är ju van att ha relationer på distans :) pojkvännen flera mil bort och en hög vänner lämnade i varje stad jag bott i, så det ska nog bli bra!

Har haft en riktigt produktiv dag. Har fått otroligt mycket gjort på jobbet vilket alltid är en skön känsla :) Kommer bli en tidig kväll ikväll efter lite slappande med tv, bok och telefon.

Imorgon ska jag rivstarta dagen i gymmet kl. 07.00, ska bli skönt, kände mig så otroligt stark i mina spinningben igår så jag är sugen på mer!

Ha en skön onsdagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar