fredag 6 augusti 2010

snart på resande fot igen

Hade en riktigt jävlig eftermiddag igår. Har bråkat med Telia hela sommaren angående mitt mobila bredband som inte fungerar så bra. Blivit lovad, bortkopplad, lovad igen, bortglömd och till sist lovad igen att ett nytt fungerande modem ska komma hem till mig som igår. Glad i hågen gick jag för att hämta ut det och det visar sig då att de skickat det till en gammal adress, sååå tråkigt, inget nytt fungerande snabbare modem fören nästa vecka, tidigast...

Mitt dåliga humör vände dock tvärt när min kära vän, som flyttade från Stockholm i våras, ringde och berättade att hon tänkte komma och hälsa på nästa helg. Ska bli så himla mysigt att hänga hela helgen med henne! Jag blev så glad!!!

Nu är väska packad igen! Efter jobbet bär det iväg. Klänningen är strykt och skorna putsade, nu vankas det bröllop igen. Stort bröllop med 200 gäster vid ett slott. Jag och min pojkvän möts upp där och ska bo i en fin sekelskiftsbyggnad vid slottet, kommer bli en kanonhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar