fredag 20 augusti 2010

insane, the ark, helg

Hade barnsligt kul på Grönan igår! Femkamp är inte riktigt min kopp te måste jag säga, men roligt (och jag slog chefen, det är det viktigaste hihi)! Åka berg-och-dal-bana av olika slag är däremot min grej :) Så skoj! Det var nästan inga köer så hade jag haft ett åkband och ett sällskap som var lika åkgalet som jag hade det utnyttjats till fullo! En av tjejerna ställde upp och åkte Insane med mig i alla fall, tror att jag ska dö varje gång, men jag älskar den!

Mina gamla favoriter The Ark stod på scenen från klockan 20.00 och spelade hit efter hit, Ola Salo - född att stå på scen! Minns när jag såg dem på Hultsfredsfestivalen för många år sen. Vilken gåshud jag fick när en stor stor kör skred in på scenen för att backa upp Ola Salo, härligt!

Nu ska jag jobba halva dagen och sen beger jag mig till Centralen för att ta tåget till min älskling. Ska bli så himla mysigt med en helg tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar