onsdag 4 augusti 2010

riktiga vardagen får vänta

Då var första halvan av första arbetsdagen och lunchen avklarad. Förmiddagen har verkligen bara svischat förbi. Massa mail att svara på och massa uppdateringar inför hösten. Det är bara jag och min chef som är tillbaka här än, så vi mjukstartar lite med långa fikaraster, långlunch ute och förmodligen går vi hem lite tidigare också. Den riktiga vardagen med matlåda och träning får vänta till nästa vecka :)

Jag hann packa upp allt efter semestern igår och landa hemma. Måste säga att min lägenhet kändes ovanligt stor och tom nu när jag vant mig med att konstant umgås med min älskling.


I eftermiddag ska jag hem och tvätta för imorgon blir det till att packa väskan igen. Vi ska åka på bröllop på fredag och bo på slott hela helgen, ska bli riktigt riktigt skoj!

Now, back to business!

2 kommentarer:

  1. Åh ska ni iväg i helgen - hade ju hoppats på att hinna ta en öl med er. Kommer upp till stockholm imorgon. Ska ut och äta middag imorgon kväll, hänger ni på?

    ...eller lunch? Har bokat dejt med Lyly klockan 12 på Vapiano vid centralen.

    SvaraRadera
  2. Så dålig tajming...var och spanade in uppbyggandet av festivalen igår, ligger precis vid mitt jobb :) och kom då på att det var ju nu ni skulle komma.

    Lunchen hinner jag tyvär inte, men kanske ikväll. När? var? hur? Du har kvar samma nr va? vi hörs av senare!

    SvaraRadera