onsdag 18 augusti 2010

fyndat & skyndat

Hade en mycket effektiv dag igår! Startade i gymmet och sen rullade dagem på i ett rasande tempo! Det märks att alla kommit tillbaka från semestern nu, helt annat tempo. Shoppade lite efter jobbet. Fyndade träningskläder så det stod härliga till. Var på Stadium, Intersport och HM - 1st träningsBH, 2st träningslinnen, 1st träningsbyxa - alltihop för mindre än 500:- Det är bra!

Jag märkte även att jag har blivit bortskämd i gymmet. Över sommaren har gymmet inte öppnat fören på eftermiddagen för kunderna och bara vi i personalen har fått träna på förmiddagrna, jag har alltså haft i stort sett eget gym :) Igår var det fyra andra där samtidigt som mig och jag tyckte det var lite jobbigt :) Och då är ändå gymmet jätte stort med massa maskiner så vi behövde inte trängas, ska skärpa mig!

Idag är jag sömning. Har sovigt dåligt de två senaste nätterna. Men strax ska vi ha personalmöte med frukost och KAFFE, det gör nog susen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar