tisdag 24 augusti 2010

back to the 90's

Tror jag behövde den där extra timmen imorse. Har i alla fall fått vansinnigt mycket gjort idag. Har avverkat annonsbokningar till höger och vänster, gjort affischer och scheman på löpande band.

Tog en paus på lunchen och körde ett hårt spinningpass. Så skönt att svettas ordentligt, för det gjorde jag verkligen! Känns bra att kommit igång ordentligt med träningen innan faktiskt hösten startat på riktigt, det hör inte till vanligheterna, men jag gillar't!

När jag kom hem blev det ett varv med dammsugaren, har skjutit upp det alldeles för länge, men nu blev det av. Sen tänkte jag varva ner i soffan framför Tv:n (skogsTV:n - har typ bara tre kanaler), Det fick bli bok istället, för när jag tittade i tablån trodde jag att jag var 13 år igen och tillbaka på 90-talet. Ärligt talat TV4 kan ni inte fira ert 20 årsjubileum på något roligare vis än att visa Rena Rama Rolf fyra dagar i veckan, så trist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar