måndag 25 oktober 2010

skitunge

Har haft en bra måndag! Jobbet har flytit på bra, har fått mycket gjort och avslutade dagen med en mysig fika med en vän det nu var väldigt längesen jag lyckats träffa. Vi hade en hel del att gå igenom sen sist, skoj!

När jag gick av t-banan nu ikväll mötte jag en liten "mogen" 17-åring:
Han: Ursäkta har du en cigg och bju på?
Jag: Nej!
Han: Ursäkta kan du suga av mig då?

Jag gav han onda ögat och gick väldigt bestämt därifrån. Jävla skitunge!

Nu ska jag gosa ner mej med filten i soffan och tända lite ljus. En tidig kväll kommer det bli. Morgondagen kommer börja med uvecklings/lönesamtal kl. 07.30. Då gäller det att vara ladddad! Laddad med kaffe :)

1 kommentar:

  1. Haha... Kan inte låta bli att skratta även om han var en jävla skitunge, precis som du skriver!! Må så gott, hörs snart :) KRAM

    SvaraRadera