torsdag 7 oktober 2010

mina favoritflickor

Igår avslutade jag dagen med en god burger-middag på Fridays i Kungsträdgården. Mycket snack och skratt hann vi med innan det var dags att dra sig hemåt, mycket roligt!

Idag jobbar jag sent. Hela förmiddagen har jag städat och fejat som en tok. Imorgon får jag nämligen besök av mina 2 absoluta favoritflickor! För två helger sedan hälsade jag och pojkvännen på dem hemma på västgötaslätta och redan imorgon får vi träffas igen! Ska bli så himla mysigt, roligt, härligt, skojigt! Kan inte ens minnas när vi tre umgicks senast, bara vi tre, och nu får vi en hel helg tillsammans! Längtar otroligt mycket till att klockan imorgoneftermiddag slår tre och vi med stoj och stim får återförenas i en stor härlig kram på perrongen!

Det kommer bli en kanonhelg :)

2 kommentarer:

  1. Jaa!! Det kommer det verkligen att bli! Wiiiiee vad jag längtar :)

    SvaraRadera