fredag 15 oktober 2010

Hitchcock

Nu är han här och tåget var till och med framme för tidigt igår eftermiddag, grattis SJ!

Vi hade en supermysig kväll igår. Vi lagade mat, tände ljus, tog nått glas vin och såg på film, mys, mys, mys! Det blev Alfred Hitchcocks "Repet" bland annat. Kom på att jag nog bara har sett "Psycho" av Hitchcock tidigare och ville gärna se mer, och så blev det! Otroligt fyndig och underhållande film måste jag säga! Imponerande att en film som utspelar sig i ett och samma rum hela tiden kan vara så bra! Blev helt klart sugen på att se mer av Hitchcock, I like!

Idag ska jag sluta lite tidigare och möta min skatt på stan, strosa runt lite på söder skulle jag tro. Sen blir det matlagning, vin och Idol! Så härligt att han är här :)

TREVLIG HELG!

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig kväll. Själv ska jag på cinderella kryss=) Vi får ta den där ölen nästa gång jag kommer upp!

    SvaraRadera
  2. Åh, hoppas du hade riktigt skoj. Ölen har vi absolut innestående till nästa gång!

    SvaraRadera