tisdag 5 oktober 2010

kaffesignalen

Godmorgon godmorgon! Idag är jag sömning, längtar efter kaffesignalen! När kaffet är färdigt på min arbetsplats ljuder ett allanrop i telefonen "klart klart!". En mycket efterlängtad signal på morgonen!

Resten av dagen ska jag mestadels förbereda inför ett event vi ska lite längre fram i oktober. På lunchen idag blir det coreboard. Äntligen drar det passet igång för hösten igen. Gillar det skarpt!

Min lilla mamma är i Stockholm med jobbet igen, så efter jobbet får jag middagsbesök. Det var inte så längesen vi sågs på stan nu, men det var riktigt längesen hon var hemma hos mig, blir mysigt!

"klart klart!" Nu rusar jag :)

2 kommentarer:

  1. Jodå, pluggeriet går framåt - även om jag svurit en del åt den engelska litteraturen - nu minns jag hur krångligt det var när man först inte fatta på engelska, slog upp och sen inte fatta på svenska heller. Haha. Men den andra delkursen som jag började på idag verkar helt okej, bildanalyser och sånt - vill minnas att det ingock i kommunikationsvetenskapen också - så nu ska jag rota fram lite gamla böcker.

    Du är inte sugen på att plugga igen? =)

    SvaraRadera