tisdag 12 oktober 2010

grät en skvätt

Kylig fin höstmorgon idag, illorange löv, blå himmel och sol, härligt!

Igår var jag och fikade med en kompis efter jobbet. Var riktigt mysigt att sitta med en varm kopp i fönstret medan det mörknade utanför.

Sedan åkte jag hem, lagade matlådor, grät en liten skvätt framför "Biggest Loser Sverige", grät en till liten skvätt när jag läste ut fantastiska Khaled Hosseinis bok "Tusen strålande solar" :) Så bra den var och så tråkigt det är när en riktigt bra bok tar slut! Men jag måste nog säga att till skillnad mot vad många andra säger om den här boken och föregångaren "Flyga drake" så var nog "Flyga drake" min favorit, men båda är ju helt fantastiska!

Idag blir det kaffe, jobb, samtal med chefen, coreboard, lunch, jobb, städ, tvätt, städ och bingen :)

2 kommentarer:

  1. Vad tyckte du annars om Biggest Loser Sverige mer än att det framkallade tårar? :)

    SvaraRadera
  2. Tycker det är härligt att se en sådan kämparglöd! De är grymma!

    SvaraRadera