söndag 18 april 2010

Möblera Mera

Jag verkar ha tappat min förmåga att sitta still. Vad jag gör när det kliar sådär i fingrarna som jag skrev om häromdagen och inte får fram mina målargrejer, det är att möblera om. Jag har bott i min lägenhet ca 1.5 år och har nog möblerat om ca 10 ggr. Kan vara större eller mindre ommöbleringar. Den här helgen har jag gjort om i alla rum. Det började med vardagsrummet och sedan eskalerade det hela till att jag gjorde en raid överallt. Tror min pojkvän kommer bli galen på mig den dagen vi flyttar ihop :) hihi.


Jag tror våren gör att jag blir extra sugen på att släpa möbler och fixa och dona. Alla fina färger och blommor som spudlar i vårsolen, I like!


Nu ska jag försöka sitta still resten av kvällen, imorgon blir det upp tidigt och köra igång veckan på gymmet innan kontoret väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar