torsdag 15 april 2010

Härliga torsdagsmorgon!

Jag älskar mina torsdagsmornar. Jag börjar alltid jobba senare på torsdagar, vilket gör att man får ett helt annat upplägg på dagen. Så skönt att smita ifrån de vanliga rutinerna ett tag.
Idag startade jag morogen med 1 timmes powerwalk i ett lite halvgrått stockholm. Såååå skönt och såååå gott att äta frukost och dricka kaffe när man kommer hem.
Härlig start på dagen och bra fortsättning på min träningsvecka. Är riktigt nöjd med hur min träning fungert den här veckan :)

Måndagmorgon - crosstrainer och gymmande
Tisdaglunch - coreboard
Onsdageftermiddag - 1 timmes promenad
Torsdagmorogn - 1 timmes promenad

Ungefär så här har mina veckor sett ut det senaste och jag hoppas att det håller, för det känns bra! Nu ska jag köra ett varv med dammsugaren innan det är dags att ta t-banan till jobbet.

Ha en härlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar