tisdag 20 april 2010

längtan & mardrömmar

Nu längtar jag till helgen. Har trott att det varit onsdag hela dagen, men insåg att det ju bara är tisdag. Blir en tidig kväll ikväll tror jag. En kopp sov-gott-te så sover jag nog som en prinsessa sen :) i mitt ny möblerade sovrum.

Tycker jag sovit bättre sen min om möblering, ska fortsätta tro på det så fungerar det nog. Har nämligen lidit av mardrömmar en tid nu. Mardrömmar som varit rent ohyggliga, (ska berätta mer om dem en annan dag) förstår inte vart mitt huvud får allt ifrån. Det värsta med mina drömmar har varit att de näst intill alltid utspelar sig i mitt hem.

Ska bli skönt att åka till pojkvännen i helgen och slippa sova ensam. Blir så mysigt att träffa honom igen. God mat, vin och en härlig loppisrunda står på schemat än så länge. Mycket mer vill vi nog inte ha på schemat heller, mer än att slappna av förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar