fredag 16 april 2010

Fredagsfeeling!

Har jag idag! Gillar verkligen känslan av att det är fredag. Blir så glad och så otroligt sugen på rödvin :)

Rivstartade dagen med att kliva direkt upp ur sängen och iväg till gymmet. Skönt att träna på morgonen då det inte är så mycket folk och man brukar ju bli så pigg efteråt. Efter gymmet var det snabba steg mot jobbets fikarum för att intaga en god frukost och rikligt med kaffe:)

Känns lite ovant att ha en helt oplanerad helg framför mig. Brukar annars vara ganska bra på att planera in saker i förväg och ofta reser jag iväg på helgerna till min pojkvän inte bor i Stockholm. Men den här helgen har jag ingen aning om vad som hända skall, ganska skönt samtidigt som jag bara vill planera in något, men ska försöka låta bli!
Hoppas alla får en skön fredagsfeeling idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar