onsdag 24 november 2010

yrväder & foton

Fy vad det yr utanför fönstret! Så kallt ute...och inne, vi har fel på värmen och ventilerna på kontoret, så det blir liksom aldrig varmt! I aerobicsalen var det dock varmt igår, tror all vår värme går dit istället, herre gud vad jag svettades under passet! Imorse åkte jag tidigt in till gymmet och fick upp värmen för en timme, blev skrämd av en kollega så jag höll på att ramla av crosstrainern (sjukt lättskrämd är jag). Sen hade vi personalmöte länge länge och all värme gick ur igen....

Nu ser mycket fram emot fredag! Då ska jag på Fotomässan
på Älvsjömässan hela dagen. Ska strioosa runt, inspireras och gå på massa föreläsningar, ska bli så himla himla trevligt! När jag kommer hem den dagen ska jag nog ner i källaren och hämta jul-lådan med pynt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar