torsdag 4 november 2010

lyckodag?

Idag är det äntligen torsdag! Vid 12-tiden drar jag söderut till min älskade! Det ska bli så himla himla skönt få ett par dagars ledigt tillsammans! lycka!

Höstens enda långhelg kom väldigt vältajmad och jag är så glad att vi bestämde oss för att göra den lite längre. De här två veckorna har varit hektiska, men nu ska jag slappna av.

Väskan är fullproppad med varma kläder för fotbollen på söndag, det blir en riktigt nervkittlare! Lite födelsedagsmiddag, massa skräckfilm, strosande på stan och ett och annat glas vin ska vi också hinna med. Kommer bli toppen!

Hoppas nu bara att SJ tänker sköta sig, men det gör de nog för jag verkar ha en lyckodag idag. Dagen startade i alla fall med en väldigt lyckad överraskning/nyhet på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar