lördag 27 november 2010

julskyltning & julkänsla

Fotomässan igår var grymt inspirerande! Så mycket bra föreläsningar som bara fick mig att vilja beställa massa nya program till jobbet. Utställningar i mängder och jag säger som jag brukar göra när jag går på bra uställningar - Jag blir så imponerad!

När jag kom hem gick jag raka vägen ner i källaren och hämtade jullådan och började pyntandet. Nu är årets "julskyltning" klar och det är ju så himla mysigt!

Nu har den äntligen infunnit sig, den der känslan av att julen närmar sig, och jag älskar det! Gick hela dagen på stan idag och handlade julklappar. Till mig själv och till min brors barn. Skönt att alla klapparna till barnen är inhandlade nu så jag slipper trängas i fler leksaksaffärer! Herregud vad hysteriskt det är på BR dagar som dessa, man blir lätt paralyserad av att klivs in i en sån butik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar