tisdag 2 november 2010

på span

Igår startade jag upp veckan med ett träningspass i gymmet på morgonkvisten. Ska jag vara helt ärlig, så var det skittråkigt haha! Brukar gilla det, men just igår var det inget kul, hoppas på bättre motivation på lunchpasset idag :)

Var i och för sig ganska trött, kom i säng sent i söndags. Var tvungen att smyga runt bakom mina persienner och spana innan jag kunde lägga mig i lugn och ro.

Precis efter jag sagt godnatt till min pojkvän i luren och lagt på hörde jag något som lät som ett skott utanför. Jag blev jätterädd! Jag fick ringa upp igen för att bli lugnad. Massa väktare, poliser och ungdomar var utanför. Vet fortfarande inte vad som hände...men jag hittade blodiga papper när jag gick förbi på morgonen efter. Ungar som firar höstlov och något som gick snett förmodligen...hoppas någon ger dem något att aktivera sig med så de slipper vara ute och dra!

Klart klart! Nu är det kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar