fredag 2 juli 2010

oj oj oj...

... så otroligt skönt!
Har precis skickat iväg broschyren till tryckeriet! Broschyren som satt griller i huvudet på mig hela vecka och gett mig sömnbrist! Hade otroligt svårt att somna inatt och vaknade alldeles för tidigt. Redan kl. 06.40 var jag på plats i gymmet imorse. Körde järnet - bra huvudrensning! Och nu som sagt är jag äntligen klar och jag måste säga att jag är sjukt nöjd!

Ikväll ska jag förmodligen fira det hela med rosé, grill och fina vänner!

Snart helg och sen endast tre arbetsdagar till semester, så skönt :)

2 kommentarer:

  1. Men då har ju du också snart semester, härligt härligt! Har ni planerat något speciellt?

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli härligt! Vi har inga stora planer alls, prio ett är att få vara tillsammans! Sen blir det en liten turné runt i Sverige för att hälsa på nära och kära.

    SvaraRadera