tisdag 6 juli 2010

nu är hon här!

Efter jobbet igår mötte jag upp en god vän vi Debaser Slussen. Vi satt och gassade i solen med varsin drink (jag låtsas lite att det är semester redan när jag går ifrån jobbet :) Massa glada solbruna människor i rörelse, sommaren är härlig. Vi käkade på stan och sedan promenerade vi hemåt. Det var verkligen en superskön sommarkväll!

07.00 idag satt jag som på nålar redo att få canapén levererad. 07.02 ringde transportfirman och var utanför. Härligt med transporter som håller tiden! Vi kånkade in den i lägenheten, jag betalade och på ett vips var de borta. Allt gick så smidigt och enkelt att jag bara blir sugen på att ropa in ännu mer ifrån lauritz.com:s fantastiska utbud!

2 kommentarer:

  1. Verkar ju ha gått riktigt smidigt med leveransen! Vill hemskt gärna komma och provsitta din canapé någon gång :)

    Kan inte vänta tills mitt spegelbord kommer... hihi.. Och du, TUSEN TACK för att du hittade fåtöljen igen, hade börjat ge upp och tänkte ta en paus med Lauritz för att inte riskera att köpa massa skit jag inte behöver;) Hoppas jag kammar hem den också och att de kan samköra grejerna... Hoppas... Kram och gonatt!

    SvaraRadera
  2. Du måste definitivt komma och provsitta! Du är alltid välkommen! Hoppas nu att du kammar hem fåtöljen!

    SvaraRadera