onsdag 15 december 2010

vilse

Idag ska jag gå och klippa mig! Igår skulle jag också gå och klippa mig, men då gick jag vilse och missade min klipptid, haha! Det bästa av allt är jag har varit hos den här frisören två gånger innan och var övertygad om att jag skulle hitta dit. Jag gick och gick och till slut var jag nästan tillbaka vid utgångspunkten. Så pinsamt att behöva ringa frisören och säga att jag gick fel :) Fick en ny tid idag, ska kolla vägen noggrannt innan haha!

Om en halvtimme åker jag och alla här på kontoret tillsammans med vår styrelse på julbord! Vi ska till Djursholms värdshus, hoppas det blir samskens! Har kört järnet med träningen på sista tiden så idag ska det moffas :)
Föresten, jag får åka bil till julbordet, så jag behöver inte leta mig dit själv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar