tisdag 21 december 2010

sista rycket!

Innan julledigt! Hoppas att jag hinner med precis allt på jobbet idag och under förmiddagen imorgon, mycket har strulat, men imorgon vid 12.00 kastar jag in handduken för i år, sätter mig på tåget och varvar ner, åker till kära Västergötland för att fira jul med familjen och min älskade skatt! ÄLSKAR JULEN! Vi möts upp i Skövde som vanligt och håller tummarna hårt för att våra tåg ska vara vältajmade!

Snart kör vi!
22/12 Jul hos min mammas tillsammans med min brors familj!
23/12 Transporteras vi till nästa hem och passar på att i farten träffa fina fina vänner!
24/12 Jul hos pappa i Hjo!
25/12 leker vi med våra julklappar :)
26/12 beger vi oss mot Skåne för att fira jul med svärföräldrarna!
27/12-6/1 Julmyser vi och gör precis vad vi känner för :)


Jul jul, strålande jul!

1 kommentar:

  1. Önskar dig Gott Nytt År! =)

    Hoppas vi får chans att ta den där ölen snart, kommer eventuellt upp till stockholm runt den 25-27 jan.

    SvaraRadera